SKOLSTART

Tänk vad ett sommarlov går snabbt!
Naturligtvis var det den varmaste dagen på hela sommaren.Men mina stora ungar var jättenöjda och pirriga i dag.
Min stora Je började 8:an.Hjälp vart har min lilla tjej tagit vägen.
Min Jo började högstadiet idag.6:an.Han vill nog ej bli kallad min lille plutt mer nu!
Ja tänk vad tiden går snabbt.När jag var liten och för bara några år sedan(va jag liten då?!) då kändes dagarna som evigheter.
Men nu skulle jag behöva minst 48tim.på ett dygn!!!Hur tusan hinner folk allt har jag funderat på!
Så nu är sommarlovet slut och mörkret börjar komma på kvällarna!Hoppas hoppas det kan få vara fint länge nu så ej hösten blir så himla lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0