Nellie busunge

Idag blev det så där tyst som det bara kan bli när ett barn gör nåt som de inte ska.
Jag stod i köket och lagade mat och Nellie hade småbabblat brevid hela tiden.Men plötsligt blev det tyst,Så där jättetyst ni vet.
Jag ropade på Nellie....
Inget svar.
Jag kollade efter henne men jag hittade inte henne...
Ropade igen,då hörde jag nåt prasslande under köksbordet och där satt hon
......Med sin Chokladjulkalender och hade öppnat och ätit tre stycken.
Men arg kan man ju inte bli men däremot kommer säkert en viss person bli jättearg när hon upptäcker att dessa 3dagar får man visst ingen choklad.
BUSUNGE!!!!image211

Kommentarer
Postat av: Helena

Busunge! :-D Hittade ett trasigt paket från hennes paketkalender inne i Ellens rum jag med häromdagen.

2007-12-09 @ 19:37:24
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: petra

hmm.
mina pojkar är för stora för kalendrar enligt vad de säger själva, men om jag köper med choklad i så är de inte så stora längre.Då rensar
de kalendrarnad på en gång! Och det gjorde de redan som små.
Och de kom också på att det var inte kul när kalenden var slt i förtid men det var samma sak varje år.
Petra

2007-12-20 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0