Stollig unge

Idag mitt i matlagningen blev lilla Nellie kissnödig.Hon är 3år och brukar normalt fixa det och jag kommer in när hon redan sitter där.Idag när jag kom in så SATT HON INTE.Nej hon skulle kissa så som pojkar gör och det funkade ju såklart inte.
Kiss över allt och vad gör man.SUCK!!!
Fast lite charmigt var det ju ändå.Förhoppningsvis så inser hon nu att hon är en flicka!!!
Kan även tillägga att ibland när hon vill ha kul så gör hon så toarullen svishar iväg.Hela mitt lilla badrumsgolv kan va täckt med papper.
Fattar ej att det är så många meter toapapper på en rulle.tycker jämt jag byter de där rullarna!!!
image159

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha, ha, ha. Kan ju skratta när det inte hände mig...

2007-10-18 @ 22:07:36
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0