En fjortis i familjen


Jaha då har min förstfödda fyllt 14år.image89
Ifredags väckte jag,lillasyster,lillebrorsan henne med sång och hurrarop+paket.
Hon har blivit firad ordentligt vill jag lova.
På fredagen kom mormor,morfar+bekanta hit å käkade Nachos och hade det trevligt.
Lördagen kom hennes bästa vänner hit på Pizza och filmkväll.
Mamma blev utkörd härifrån  Hur kan hon göra så med lilla mej???
På söndagen åkte hon till hennes pappa och där blev hon firad av hela släkten.
Roligt har hon haft min underbara lilla tjej!!!
Jag kan inte fatta vart dessa 14år har tagit vägen?????
Minns det som om det va igår när hon föddes.En liten trollunge som kom upp på min mage.Sååå vacker var hon...

Idag är hon en snygg och trevlig tjej som spelar gitarr,är en Friendsare på hennes skola.Duktig med läxor och skolarbete.

Ja hon är bra fast himla arg på hennes mamma såklart.Skäms över mej för det mesta!!!
image90


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0