Nellie3år

image58

Tänk nu är det 3år sen min lilla tjej kom till världen.
Hon väckte mig kl.7.42 å sa Nu vill jag ha paket mamma!
Hon är född kl.7,46 uhh va det slumpen det där tro???
Iallafall så fick hon paket och ballongerjag sjöng och vi hurrade ihop;O)
Kl.14 kom mina goa vänner m.barn+paket som Nellie tyckte va viktigast såklart.
Hon fick jättefina saker.
*En buss *Båt att ha i badkaret m.tillbehör*Lera i olika färger*Lotto*Målarbok*Fifihus*SifferLotto*Stort Pussel med Snövit'Kläder*Overall*Snygg Nike Huvtröja m.Dragkedja*Barnkammarboken nr6*Nalle Phu bok*HelloKitty strumpbyxor*Prinsesstiara*mm.
Vi åt tårta,kakaor,bullar hade fiskdamm och lekte för fullt.
      
På kvällen somnade min lilla tjej som en stock


Kommentarer
Postat av: Marie Sjöholm

Grattis Nellie! Paketet från oss kommer med posten efter helgen. Tro inte att jag glömt bort dig!!
Kram moster Mia

2007-09-06 @ 20:47:21
Postat av: Caroline

Hej! Skriver till er då jag sökte på google efter sjukdomen pfapa. Jag är en 23-årig tjej som även jag lider av denna sjukdom. Jag har sen barnsben varit mkt sjuk, o även fortfarande. Under året -07 låg jag inne 3 ggr. Men har nu hållt mig frisk i 5 månader. Hoppas att er lilla flicka håller sig frisk nu.Mvh Caroline

2008-04-23 @ 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0