Funderingar

ibland kan jag bli en riktig funderare.
Jag funderar på hur livet egentligen är.Vad är lycka och olycka
Just nu är jag inne i en lycklig period och det känns så skönt.
Att veta att jag har ett jobb att gå till i hela 3månader,fatta va gött det är.
Att vakna på morgonen och mina barn är friska.
Det som kunde vara bättre är ju såklart vädret.Idag har det varit 4- och blåst så där äckligt så man bara vill iväg till en paradisö nånstans.
När jag är inne i en lycklig period så har jag knappt tid att tänka på allt elände och det är ju skönt att slippa tänka på allt sånt ibland.Man blir ju påmind om det så fort man kollar nyheterna,läser tidningar ja istort sätt hela tiden.Därför unnar jag mej att bara tänka på sånt som gör mej glad just nu.

image276

Kommentarer
Postat av: tilda

Naaw tack, du med! :D ♥

2008-01-04 @ 19:24:12
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0