Tack

....mina underbara vänner för en hellyckad kväll hos mej.
Jag hade en liten fest för att fira min resa nästa vecka.
7underbara vänner kom hit och jag bjöd på 2olika pajer och min goa Malin hade med en ädelostpaj(jo den va go Malin)
Jag har alltid sagt att jag ej gillar mögelost(ädelost) men hennes paj var jättegod.Hon säger att jag gillar det*fniss*
Vi åt och drack och skrattade och hade det jättetrevligt.
Till efterrätt bjöd jag på Cheeskake.

Å vet ni vad jo jag fick paket...
Massor av paket.Tänk vad det är bra att bjuda på fest!!!
De är så påhittiga mina vänner.

*Jag fick en bok att skriva och sätta in bilder i från resan av Carina.Tusen tack va rolig grej.
*En jättefin fotoram av Karin där jag ska sätta in nåt fint kort från resan.Så himla bra!
*En vinflaska av Petra som hette Leva för hon tycker jag är så levnadsglad.Du är underbar min vän!
*Malin bakade en jättegod Paj.Den gick åt snabbt.Tack för hjälp!!!
*Mina jobbarkompisar som Erika representerade ikväll fick jag ett midjebälte att frörvara pengar,pass i.Kommer väl tillanvändning.Och ett paket till lilla Nellie som jag inte har öppnat än!!Så himla bra!!!
*Gott te,Blåbär&citron rooibos,lemoncurdminiburk,Deans fingerkex.Tack Odette vad gott.
*Av min konstnär Maria fick jag en hemmagjord grej att sätta i en blomma såg ut som ett hjärta i stål tror jag det var det det stod ha en underbar resa i Australien!!!Du gör alltid så fina grejer Maria!!
Har haft en underbar kväll som jag kommer tänka på när jag flyger bort från er.........................
TUSEN TACK!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Så roligt!!!
Detta fick jag av Petra på mailen och det är ju så himla bra!!!!!!!!!!

Om spermier från pappan inte träffar mammans ägg blir det bara en vanlig
omelett av det.   /Mikael 6 år

När babyn är inne i magen på sin mamma kallas den foster.  Mamman kallas
fostermor. Det första som bildas på fostret är öronen.
/Ida 6 år

Även om gamla tanter kan ha en väldigt stor anläggning är det helt slut på
mjölkproduktionen.
Håkan 7 år

Äldre kan inte få barn. Deras äggstockar har tagit slut och dessutom har
mannen problem med protesen.
/Petter 9 år

Mannen slutar aldrig att göra celler, men han kommer i en sorts ålder han
också. Den kallas panikåldern.
/Stina 9 år

Min mamma är i alla fall väldigt söt, för hon har så väldigt långa tuttar.
/Mia 4 år

Mormödrar och farmödrar har väldigt stora behåar. De är så stora att jag
får in hela rumpan och två knän i den ena gropen. I den andra får min bror
plats.
/Katja 7 år

På mormorar är tuttarna liksom dubbelt synliga. Det är för att de har
mjölkat så många familjemedlemmar.
/Heidi 6 år

Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har
blivit lite lösaktiga.
/Stina 6 år


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Tyvärr blir det inget guld till FBK! Gissa om dottern var ledsen igår! Ha en bra dag, vilket datum åker du?

2008-04-01 @ 08:43:08
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Inger

Åhh det låter som en trevlig fest. vilka presenter. Men undrar om du inte fyllt år..?? När du fått så många fina paket..
Ska jag säga grattis, kanske,,, hurra hurra hurra hurra..

Roliga historier,hihi.Särskilt barnhistorier är kanonkul, tycker jag..

Se upp idag är det 1 april..
Ha en fin dag.
Kram

2008-04-01 @ 10:34:36
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: britten

så roligt med emn lyckad fest och presentwerna var du säkert värd varenda en.....hi hi vilka roliga historier,..kram

2008-04-01 @ 10:54:16
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: MO

Vilka gulliga vänner du har...Åh så söta historier, är så kul att läsa, ha de fint

2008-04-01 @ 12:44:51
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Mia

Det kanske ÄR ett aprilskämt, om inte så välkommen tillbaka till bloggvärlden! ;-)

2008-04-01 @ 13:20:03
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Barn har ofta så kluriga och roliga funderingar.
Ha en fin 1:a April.
Kram

2008-04-01 @ 13:27:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Trevlig resa önskar jag dig!

2008-04-01 @ 14:33:11
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: maria

Tja det gick åt skogen med guldet iår...men nya tag nästa år! Då kommer Perra tillbaka som tränare....då kan det bara gå bra!!!!

De där kloka ungarna är väl för sköna...hihi...så härligt de tänker och uttrycker sig!!!!

2008-04-01 @ 18:15:33
URL: http://www.nightviolet.blogg.se
Postat av: MaryChamberlain

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!!
Jag skrattar så jag gråter åt de där kommentarerna, speciellt den sista!!! Den var bara gôr bäst!!!
Visst är det härligt med vänner....

2008-04-01 @ 18:34:24
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0