Längesen

Hejsan alla gamla bloggvänner och nya.
Nu har jag inte skrivit på min blogg på nästan två år så nu får det vara dags att börja blogga igen.
 
Det har hänt något jättestort i mitt liv jag har blivit FARMOR för ett halvår sedan.
Kan bara säga att det är magiskt.Första gången jag såg min fina son med hans fina son så trodde jag nästan att jag dog av stolthet.
Det kändes så knepigt att se min son sitta där  med en liten bebis i sin famn och veta att det var hans bebis.Känslorna går nog inte att beskriva ,och att se den lille bebisen vara så otroligt lik sin pappa var som att kastas tillbaka 22år tidigare då min Jonathan var en bebis. De är verkligen lika varandra.
Jag är världens stoltaste farmor till världens vackraste barnbarn😀
 
Världens vackraste såklart.Här är mitt vackra barnbarn William bara nån dag gammal.-
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej va kul att du är tillbaka i bloggvärlden😀

2017-04-20 @ 20:48:36
Postat av: Znogge

Välkommen tillbaka och stort grattis till barnbarnet! Vilken lycka :D

Kram

2017-04-20 @ 21:34:57
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: mammakero

ÅÅÅÅ så roligt att du är tillbaka! Har så saknat dej! Och grattis farmor!

2017-04-20 @ 21:45:07
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Bosse Lidén

Vilket bra foto och vilken sötnos. :) Jag förstår att farmor är megastolt. Stort GRATTIS i efterskott.
Välkommen tillbaks till Blogglandia.
Kram Bosse

2017-04-21 @ 07:18:27
Postat av: Anna

Men hallå. Kan tro att detta är mer än underbart med detta lilla mirakel.Så magiskt söt! Ja tiden går men vi består :) hihi. Välkommen tillbaka.

2017-04-21 @ 07:47:21
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Åh vad roligt! Grattis farmor! Ja, till hela familjen också såklart :-)

Kul att du är tillbaka!

2017-04-21 @ 10:43:00
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Mia

Grattis till barnbarnet! Jättefin, och så himla kul med barnbarn. Jag har två, en på "snart" fem år, lillasyster på två år. Jättehärliga...

2017-04-21 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0