Snygg

Den här snygga bikinin ska jag ha i sommar.
Vi ska resa till Barcelona runt midsommar och vidare till Saint Feliux de guliux och sen avslutar vi vår Spanienvistelse med ett besök i Tossa de mar där vi träffar våra vänner.🇪🇸🇪🇸🇪🇸
Vi har lärt känna några familjer från england och sen några lokala personer där så det känns att vi måste komma dit och hälsa på dem.
Underbara stränder på Fuerteventura.
Mysiga Tossa de mar.
 
Jag har två ställen som jag och min familj återvänder till varje år ,det är Tossa de mar och sen Corallejo å Fuerteventura där har vi också bekanta som vi hälsar på.

Har ni något ställe som ni försöker återvända till här hemma i Sverige eller på någon resa utomlands?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Härliga planer. Och snygg bikini

2017-04-26 @ 23:09:03
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: VillaFrejas%2520boktips

Underbart med en resa att se fram emot.
Vi återvända gärna till Teneriffa om och om igen.

2017-04-27 @ 17:47:59
Postat av: VillaFrejas boktips

Konstigt det blev med mitt bloggnamn ... testar igen ;)

2017-04-27 @ 17:48:38
URL: http://villa-freja.se
Postat av: Mia

Kul när man hittar något man gillar och det är ett pris som gör att man kan handla. Jo, jag tycker också den är snygg, bikinin.

Jag vill helst resa till nya platser när jag gör utlandssemestrar. Det finns så många vackra platser, så mycket att upptäcka. Grekland var jag väldigt förtjust i när jag för många år sedan reste på sol- och badsemestrar!

2017-04-27 @ 18:23:43
Postat av: Ama de casa

Vad roligt att ni ska till Tossa igen! :-)

I Sverige vill vi återvända till Kalmar och Stockholm där vi har släkt och många vänner. Men nu är det tre år sen vi var till Sverige senast.

Här blir det en del återvändningar till ställen inom närområdet som Alicante och Murcia. Lätt att ta bussen och stanna nån natt på hotell i dom trevliga städerna :-)

2017-04-29 @ 10:04:39
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Vi åker ju en del här hemma i Sverige. Det finns många platser som ligger som favoriter. Jag blev like kör i en camping i Karlshamn. Sen gillar vi Järvsö. Men Kalmar gillar jag skarpt.
/P

2017-05-01 @ 22:10:08
URL: http://dogladyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0