GOTT NYTT ÅR 2008

image262


Alla mina vänner och alla som tittar in här på min nya fina blogg.

Jaha och nu är visst 2007 slut.
Ett helt nytt år står och stampar.
Visst funderar man på hur det nya året ska bli.
Vad kommer hända?
Vad kommer ske?
Det jag mest av allt önskar detta året är att jag ska få ha ett jobb och slippa bekymra mig för ekonomin.
Jag önskar självklart att alla mina barn och nära och kära ska vara lyckliga och friska.
Det jag längtar till som mest är att jag i April ska hälsa på min kompis Ebba i Australien/Sydney.Guuu va spännande det ska blii.
Så nu önskar jag er alla ett riktigt trevligt nyårsfirande.Vi ses nästa år då
!!!image263

image264  
Glömde en grej.Jag älskar fyrverkerier .Så  det är perfekt väder för det iår.Kallt och klart,kan ju inte bli bättre.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa, det är jag!! Född 69, och bor några mil utanför K-D!
Gott nytt år på dej!!

2008-01-01 @ 02:34:52
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0