Provsvar

Fick brev av Nellies läkare idag,hon skriverså här:
Proverna som togs visade på helt normala.Även Microsänkan var normalt den här gången.
Skickar en kallelse för återbesök om 8månader
.
Kan ni fatta 8månader innan vi ska tillbaks.Hoppas verkligen att Nellie inte blir dålig igen.
Så underbart.
 Den här dikten säger väl allt:
Så kom du då till mig du älskade barn,
och grep mitt hjärta med kraft.
Med ens fick allting mera mening,
långt mer än det någonsin haft.

Du ler så du strålar, din själ lyser klar,
Du fångar all ömhet omkring,
små fötter och fingrar, din hud och din doft
så underbart skapat allting.

Ditt liv skall jag följa och finnas för dig
och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken,
så är jag din tryggade borg.

Nu vill jag visa för vänner och släkt,
den gåva jag fått att bevara;
Ett barn att få älska och skydda från ont,
en lycka för stor att förklara.

Kommentarer
Postat av: Helena

Så otroligt underbart!!!

2007-11-19 @ 18:37:09
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0