Världslösningar..........

........................det gör jag när jag solar i solarie.image163
Guu va trist det är att sola men samtidigt är det så himla skönt.Jag brukar komma iväg 1g./vecka då mina stora ungar hjälper mej med lilltjejen.Om jag har tur.
Idag har jag gjort klart alla julklappsinköp.Guu va bra jag är.....
Jag har även löst vattenproblemet i Afrika.Jag menar tänk va mycket is det finns på Antarktis så det är bara att frakta det överflödiga till Afrika i en jätteiskontainer.Visst är jag bara sååå himla bra.
Jag har även fixat alla räkningar,möblerat om i lägenheten förberett kommande lektioner.
Så nu vet ni vad man kan göra under 20min i ett dötrist solarie....
Ibland hinner jag även med en resa nånstans fast oftast löser jag alla möjliga tankar jag har............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0