Ängeln

Ängeln

Änglar har alltid fyllt mej med ro när jag tänker på dom.
Jag tror att det finns en skyddsängel för oss alla.
Jag har inte själv upptäckt min alldeles egen ängel men jag vet att nånstans så finns den ängeln som vakar över mig.
Jag kallar alltid mina barn för änglar,sen en dag läste jag att man brukar kalla döda barn för ängelbarn.Jag ryste i hela kroppen för att för mig så är ju mina änglar helt levande.
Men det visar väl vad olika vi människor är.Jag tänker ju inte mig nåt sorgligt när jag hör ordet ängel utan för mig är en ängel nåt som är så vackert och fint,rofyllt,vakande.


Kommentarer
Postat av: Signe

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2013-02-05 @ 14:38:31
URL: http://expressfinans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0