Ännu en dag till ända och den näst sista dagen på året

Ja idag är det bara 1dag kvar av 2007.
Vart tog det här året vägen?

Saker som jag kommer ihåg 2007
*.Flyttat till min mysiga lägenhet
*.Varit i Turkiet
*.Springvikkat som en galning på olika skolor
*.Sämsta sommaren på jättemånga år
*.Hade några härliga dagar i Falkenberg och på kusten
*.Nellie opererade sig
*.Nellie fick vattenkoppor
*.Jonathan började högstadiet.
*,Jennifer är kär och spelar jättebra gitarr
*.Min kompis Petra flyttade tillbaka till Karlstad
*.Min kompis Ebba flyttade till Sydney 
 
Jag kommer säkert på mera saker som jag tycker är speciellt minnesvärda.

Idag tog jag och Nellie med oss kusinerna m.föräldrar och visade våra stolliga änder.Fatta att barnen tycker det är jätteroligt fast samtidigt är det ju lite läskigt eftersom det är så himla många.

image255

Idag var det så där härligt ute.Efter allt regn som kommit ner var det idag solsken och 2grader.
Nellie hittade många skojiga vattenpölar.
image256

Kommentarer
Postat av: petra

Du undrar vart året tog vägen , det gör jag med.
Nu stundar ett nytt år, undrar vad det har med sig i sin kappsäck för oss alla?
Jag vill ha ett år fyllt med harmoni, glädje, trygghet och
kärlek i överflöd alla avseenden och på alla plan!!!
till dig och din familj coh till mig och min familj och till alla som behöver det.Gott Nytt ÅR!!!önskar Petra och barna!!!!

2007-12-30 @ 18:34:19
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!!!!

2007-12-30 @ 20:15:16
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: maria catrina

jättefin design du fick av Helena! :-)
Jo du, det börjar vara dags att summera året. KRAM på dig och GOTT NYTT ÅR!

2007-12-30 @ 21:57:58
URL: http://frumju.blogspot.com
Postat av: Malin

Bloggen blev ju jätte jättefin!!!

Ser att vi kanske bor i närheten av varandra och är lika unga!!
Gott nytt år på dig!

2007-12-30 @ 22:57:02
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Vilken fin blogg du har.
Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 09:44:14
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0