Anställningsintervju

Ja det här med anställningsintervjuer är knepiga.Undrar vad de går på och hur de väljer ut den de vill ha.
Jag va på en intervju idag.Att göra reklam för sig själv är svårt fast man blir rätt bra på det efter ett antal intervjuer.
Eftersom det ej finns några lärarjobb så har jag sökt en Förskollärartjänst,det är på en småbarnsavdelning och vikket är på 3mån.Skulle passa mej perfekt.Att veta vad man ska göra och ha ett schema att följa.Tjänsten är på 75%.
Även om jag ej får det så kändes det jättebra.Av 57sökande så hade de valt ut 3stycken och en av dem va jag.
Om det blir mej de väljer börjar tjänsten 3Jan-08

image233

Kommentarer
Postat av: maria

håller tummarna för dig. Lycka till

2007-12-21 @ 07:58:54
URL: http://frumju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0