Dikten...

... jag skrev här igår som jag hittat var visst Nicklas Strömstedt som hade skrivit.Tack Tina för den infon.image215

Idag är jag lite upprörd.Jag har kämpat och kämpat den här terminen som lärare sprungit runt på olika skolor och speciellt en.Fick reda på att det va ett längre vikk på gång men det blev en annan tjej som fick det.
Frågade chefen varför? Hon sa då att Jo hon har varit i klassen så himla mycket.
vaddå det är ju jag som vikkat där så fort det varit nåt.
Neej falska typer finns det gått om.Helt enkelt den här chefen gillar ej mej.
men till våren så ska jag minsann visa dom att jag är så bra som jag är.Sen var det skönt att höra de andra lärarnas kommentarer,det är inte fel på mej de tycker jag är bra.Ska lyssna på dom sen om jag får vikk.där eller inte är ju skitsamma.

Kommentarer
Postat av: Helena

Fy vad surt, du som är så bäst!! Massor av kramar från oss.

2007-12-12 @ 22:22:28
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: maria

*morr*
en kram kommer här

2007-12-17 @ 19:52:57
URL: http://frumju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0