Mörker

Uhh vad mörkt det blir fort ute.Jag avskyr det.Många tycker att det är mysigt att tända ljus och kura ihop under en filt i soffan.Klart det kan va skönt men nope det är då inget för mej.
Jag vill ha ljust och varmt.Brr va kallt det är ute hur ihela friden ska jag fixa när det är runt 20minus.
Å vad jag önskar att jag kunde åka bort till nåt varmare.
Men önska kan man ju eller hur?
Idag var jag på utvecklingssamtal för min lilla Nellie och det fanns inget negativt att säga om min lilla älskling.
Hon är en pigg och glad tjej som många dagiskompisar vill va med.Hon älskar att styra och ställa och hittar på saker mest hela tiden.Hon pratar och pratar och sjunger.Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0