Anställningsintervju

Idag har jag blivit granskad i sömmarna!!Fatta vad det är jobbigt men samtidigt är det ju skoj att göra reklam om sig själv.
Hur gör man det utan att låta för skrytsam?
Jag tror att det allra bästa är att försöka vara så naturlig som möjligt.
Idag var det två rektorer och två ur arbetslaget som kollade mig.
Det är en förskollärartjänst i en F-1A.Det kändes jättebra och det verkade som de arbetar på det sättet jag tycker är bra.
Av 54 sökande hade de valt ut 4 som fick komma på intervju-Alltså har jag 25%chans att få jobbet.
Om jag får det är det ett vikariat fram till den 20mars-08 skulle ju vara så himla bra att veta vad jag ska göra en tid framöver.

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller alla tummar och tår :-)

2007-10-07 @ 14:54:56
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0