Dagens Nellie

Å jisses va ska det bli av den här ungen!!!
Hon har blivit skvatt galen.Det är NEJ NEJ och åter NEJ som hon säger.
Hon snubblar.klättrar och här helt omöjlig.
Igår hände en sak som kunde gått riktigt illa.Jag skulle in i duschen och gick ut från badrummet.Plötsligt hör jag ett brak och ett illvrål.När jag kollar vart illvrålet kommer ifrån ligger Nellie under duschdraperiet m.stången över sig som slitits ur sina fästen med skruv och hela skiten.J***klar vad rädd jag blev,men eftersom ungen illvrålar så har ju inget allvarligt hänt med henne iallafall.
Vad i hela världen gjorde du nu då *undrade jag*
Jo men jag är ju faktiskt Pippis Herr Nilsson å han klänger ju överallt säger min guldklimp till unge med tårarna sprutandes.
Undrar vad högt upp i draperiet hon var?
Hur tusan hinner de på så kort tid??
Ja nu fick jag inskaffa nya plugg och får se vad min busunge hittar på härnäst!

Kommentarer
Postat av: Helena

Undrar om det är något som går. Ellen ramlar också och är helt omöjlig för tillfället. Har varit helt rabiat ikväll för att hon fick vatten i en orange pipmugg istället för en blå med till sängen. Skrek så hemskt att hon tappade andan och stod och sög på den tomma blå muggen. Ibland undrar man om de är riktigt funtade... De borde ju tex kunna begripa efter att ha ramlat hundra gånger att man inte gör vissa saker...

2007-10-18 @ 22:10:42
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0