Kan ni er engelska?????

Detta ska man INTE säga när man är i ett engelsktalande namn,,eller ska man det???
Ta och fundera på det ni!!!!




               image162




Behåll växeln det är jämt
Keep the gear, it s always


 Än sen, då?:
 Then then, then?


 Det har gått en propp i köket:
 A plug has walked in the kitchen


 Det killar:
 It s boys


 Jag vill gärna ha mer paj:
 I want brain more broken


 Kan du se knölvalarna?:
 Can you see the bastard-elections?


 Jag har fått sendrag i min vad:
 I have got a latepull in my what


 Har ni revbensspjäll?:
 Do you have fox  bone ventilation?


 Har du varit med om det förut?:
 Have you been with if that before?


 Jag anar ugglor i mossen:
 I suppose owls in the swamp


 Han är bortrövad:
 He is away-assed


Ingen fara på taket:
 No danger on the roof


 Hur mycket är klockan?:
How plenty is the bell?


 Är det överhuvudtaget möjligt?:
 Is it overheadtaken possible?


 Jag har aldrig hört på maken:
 I have never heard on the husband


 Det ger jag sjutton i:
 I give seventeen in that

 En snuskhummer:
 A filthy lobster

 Oj, min tunga slant:
 Oops, my heavy coin


 Vill du ha kaffe på maten?:
 Would you have coffee on the food?


 Sköt om dig:
Shoot around you


 Se dig inte om:
 Look you not if


 Ta dig i brasan!:
 Take yourself in the fire!


 Slå dig ner och ta för dig av kakorna:
 Hit you down and take for you of the cookies

 Nära ögat skjuter ingen hare:
 Close to the eye shoots no rabbit


 Vad ärdu för en, jag känner inte igen dig:
 What are you for one, I don t feel again you


 Gör inte om det:
 Do not if it


Vill ni ha påtår?:
 Do you want on toes?


 Jag har soppatorsk:
 I have soup cod


 Klockan är bara barnet:
The time is only the baby

 Du är avskedad:
 You are offspooned


 Gångjärn:
 Walking iron


 Att ge igen för gammal ost:
 To give again for old cheese


 Nä, du! Den gubben gick inte:
 No, you! That man didn t walk


Skicka mot postförskott:
Send against mailbeforeshot

 Hör du du du:
 Hear you you you

 Se upp i backen:
 Watch up in the hill


 Dra åt skogen:
 Pull to the forrest


 Var håller de hus?
 Where are they holding house?


 Matlagning:
 Foodrepairing


 Det körde ihop sig lite:
 It drove together itself tiny

 Stora förväntningar:
 Big before-waitings


 Far åt helvete!:

Father to hell

 Ge järnet:
 Give the iron


Än sen då?:
 Than then then?


 Det var som katten:
 It was like the cat


 Skärp dig:
Belt yourself


Kommentarer
Postat av: Anonym

*hm ja hoppas ingen använder det praktiskt............

2007-10-20 @ 19:22:55
Postat av: Erika

Detta inlägg tyckte jag var helt underbart kul!!!! Satt nere på undervåningen och höll faktiskt på att skratta ihjäl mig. Min man (som befann sig på övervåningen)undrade var det var som hände....

2008-01-18 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0