Tipspromenad

image165

Det har jag och min kompis Petra ägnat oss åt de senaste 5söndagarna.
Det är friluftsfrämjandet som ordnar.
Tyvärr är det vinteruppehåll nu så det va sista gången idag.
Man går 3,5km och svarar på 12 frågor.Vi brukar få mellan 9-11rätt men idag va vi jättedåliga.Jag fick 7rätt idag.
Jag har vunnit 2a pris en av gångerna och Petra 3e så vi har iallafall fått belöning.100kr fick jag presentkort på Coop.Kul.
en av frågorna vi svarade fel på var *Vad heter Bosse bildoktorn i efternamn?1. Andersson X.Johansson 2.Olsson. Ingen av oss kunde det kan ni? Nu vet jag ju svaret.
Hur många stjärnor fanns det på EU-Flaggan 2004 1.12 X.22 2.25  

image167


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0