Hjälp

vad tiden går fort.
Imorrn ska jag börja på mitt nya jobb,jag ser faktiskt fram emot det.Det ska bli jättespännande.
Alla jobb har ju självklart både negativa och positiva sidor.Nu hoppas jag att på ett så här kort vikariat att jag inte kommer hinna uppleva för många negativa bitar.
Att få känna att det här är mitt jobb är en sån underbar känsla.
Började nästan känna mig schitzofren på slutet av förra året.Jag sprang runt som en galning på olika skolor för olika lärare.Alltid skulle man vara på topp.lära känna nya elever och lärare på kort tid.Hur enkelt är det när det kanske rör sig om ett par timmar.?
Så nu är det här en ny utmaning för mej och den ser jag fram emot!

image270


Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh vad roligt! Håller tummarna för att det blir jättebra!

2008-01-02 @ 10:11:15
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0