Kalas

har jag  varit på idag.

                                                                                                             

Det finns en blomma vit som snö,

kan ej vissna, kan ej dö.

dess namn känner du nog igen

trofast vänskap heter den.
Petra du är en sån blomma.



image279

Min kompis Petra fyllde år och i vår ålder behöver man ej längre komma ihåg hur gammal man blir utan huvudsaken är ju att man kommer ihåg varann.
Jag och Petra träffades när jag var 13år och hon 15 så vi har känt varann jättemånga år nu.
Känns så härligt att ha en så god vän.
Jag hade köpt henne en jättefin ängel och vi blev bjudna på gott fika!!




Kommentarer
Postat av: tilda

dikten är så vacker! :)

2008-01-05 @ 19:27:28
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: petra

Tack du goa vän.
Jag är så otoroligt tacksam för dig min vän.
Du har alltid funnits där som en trofast goa vän.
och tack för att du uppskattade mitt "fika", hmm jag skrattar när jag tänker på min misslyckade chokladkolapaj. Den var verkligen PAJ!!!
hahahaaaaa.....men smaken var det inget fel på hahaaaa.
Kram och ge dina tre härliga underbara barn aen varsin kram fån mig.
kramis Petra 41-år idag!

2008-01-05 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0