Friska Karlstad

 
Nu har stolpletandet börjat igen. 😀
Ama du undrade ju om det igÄr !Just nu har det slÀppts 80 stolpar och jag har hittat 20 redan.Det hÀr Àr en slags orientering fast man letar efter stolpar som har fyra olika fÀrger och de Àr olika svÄrighetsgrader .
 
Mina "gamla bloggvÀnner "vet ju att jag Àr en galen  stolpletare och  ni andra som inte vet vad det Àr kan lÀsa hÀr :
 

VĂ€lkommen till Stolpjakten

TÀnk dig den perfekta motionsaktiviteten. Enkelt att komma igÄng. Kan utövas i ditt eget tempo och nÀr det passar dig. Ger stÀndigt nya upplevelser i vackra och trevliga miljöer. Du nÄr nya mÄl hela tiden som bekrÀftar din framgÄng. Och du delar aktiviteten med mÄnga andra. Vi kallar det helt enkelt för Stolpjakten. En mÄlmedveten trÀningsform med karta till hands.PÄ varje stolpe man hittar stÄr det ett nummer och en kod som man registrerar in    pÄ hemsidan dÀr man har eN egen sida dÀr man ser hur mÄnga stolpar man har hittat.

Stolpjakten finns pÄ ett flertal platser i Sverige och Norge, nedan ser du en lista pÄ aktuella platser. Klicka dig in och utforska hur aktiviteten ser ut pÄ din ort.

Aktiviteten utförs med karta i hand. Vi erbjuder bÄde papperskarta vid varje ort och Àven en mobilapp som kan laddas hem.

-


 


Kommentarer
Postat av: Znogge

Det minns jag mycket vÀl sÄ lycka till med stolpjakten! FÄr du fortfarande dottern med dig?

Kram

2017-04-23 @ 19:27:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Agneta

Men Äh...vad roligt det lÄter! Googlade snabbt ivÀg och insÄg att det inte finns pÄ min ort, eller ens i nÀrheten....:(
Jag tror att jag skulle ha gillat Stolpjakt! :D

2017-04-23 @ 21:12:50
URL: http://www.bergerflickor.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Åh! Nu kan du göra en kombi - leta pokemons bland stolparna - guldlĂ€ge! :-D

Det Àr ett sÄnt hÀrligt grejs det dÀr, en mycket bra idé - nytta med nöje :-)

Lycka till med dubbeljakten :-D

2017-04-24 @ 09:46:26
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: mammakero

Du brukar vara en fena pÄ att hitta stolparna snabbt! Lycka till i Är!

2017-05-01 @ 19:42:30
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0